Digital signage v orientačních prvcích
Obchodní a nákupní centra jsou složité prostory, kde se každou hodinu pohybuje veliké množství lidí. Pro to, aby se zákazníci dostali ke konkrétním obchodům a službám, jsou nutné dokonale promyšlené orientační prvky. Patří mezi ně mnohé poutače, světelné rámy, totemy s monitory a mnohé další orientační prvky. Aktivní i pasivní. Tyto prvky jednoduché digital signage využívá OC Breda & WEINSTEIN v Opavě.
Přípravy a instalace digital signage v obchodním centru
Původní zadání výběrového řízení na osazení obchodního centra orientačními prvky požadovalo pouze klasické pasivní orientační prvky. Realizační firma však navrhla některé prvky osadit digital signage s minimálním navýšením pořizovací ceny a investor se změnou souhlasil.
Přípravy na osazení obchodního centra orientačními prvky začaly již při jeho výstavbě. Výrobu a instalaci orientačních prvků prováděla firma Jansen Display s.r.o. Návrhy, rozmístění i počty prvků vznikaly spoluprací všech zúčastněných stran, což se významně projevilo na kvalitě a efektivitě instalace. Zvoleny byly prvky obsahující monitory s Full HD přehrávačem, prezentací prostřednictvím paměťových médií USB a SD. Byly použity tyto orientační prvky:
Výhody digital signage v OC Breda & WEINSTEIN
Základní jednoduchá digital signage byla pro OC výhodná především z pohledu snadné obsluhy a absence obsahových tisků. Zobrazovaný obsah dokáže připravit i méně pokročilý uživatel PC s elementárními znalostmi. Výměna prezentací probíhá pouze přehráním obsahu na paměťovém médiu.
Již po prvních měsících provozu po slavnostním otevření se digital signage osvědčila natolik, že OC rozšíří využití a celkový počet prvků digital signage. Například jen standardní výměna tištěných značení týdenních akcí by z ekonomického pohledu vyšla hůře než využití digital signage, což v číslech znamená přibližně 80% úsporu nákladů! Další úspory vznikají, i pokud se mění nájemci obchodních prostor, kdy není nutný tisk nových informací. Pouze se upraví její elektronická verze.
Pro koho je jednoduchá digital signage rovněž vhodná?
Podobný systém orientačních a komunikačních prvků jsou využitelné všude, kde se pohybuje větší množství návštěvníků. Nejlépe tam kde není nutná častá změna jednotlivých prezentovaných sdělení. Tato digital signage je vhodná nejen v obchodních centrech ale také v showroomech, recepcích velkých firem apod.
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře