Marketing at-retail POPAI show 2012
Prosaďte lépe vaše komunikační aktivity v místě prodeje
Středoevropská kancelář POPAI připravuje další ročník mezinárodní odborné akce pod názvem „Marketing at-retail POPAI show 2012“, jejíž součástí je soutěž POPAI AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům soutěže a společenským programem.
Akce proběhne 22. listopadu 2012 v Hotelu Praha, Sušická 20, Praha 6 – Dejvice za podpory světové asociace POPAI a pod odbornou garancí POPAI France, která je organizátorem celoevropské soutěže POPAI AWARDS Paris v Paříži.
Best of in-store 2012
Soutěž POPAI AWARDS je již tradičně považována za vrcholnou událost oboru marketing at-retail. Přináší přehled o nejnovějších trendech v oblasti komunikačních prostředků v místě prodeje, ale i v dalších místech kontaktu se spotřebiteli.
Tvůrcům v oboru in-store komunikace poskytuje příležitost zviditelnit pro širokou odbornou veřejnost nejlepší realizace své roční tvorby a zároveň je jedinečnou inspirací pro zadavatele reklamy a obchodní společnosti, jak mohou lépe uspět v místě prodeje díky efektivní komunikaci.
Proto popularita soutěže a zájem o ní rok od roku roste, o čemž svědčí i vývoj posledních třech ročníků soutěže, kdy se účast v soutěži za tuto dobu zvýšila téměř o 40 % .
Potěšující skutečností je rovněž trvalý úspěch v celoevropské soutěži POPAI AWARDS Paris, kde se exponáty z naší soutěže pravidelně umísťují mezi nejlepšími v Evropě.
V souladu s aktuální šíří působnosti oboru in-store marketingu soutěží POP materiály, podpůrně propagační předměty (3D), prostředky pro vybavení obchodů, systémy digitální a multimediální komunikace, nástroje světelné komunikace, informační a orientační systémy, inovativní a ekologicky šetrná in-store řešení, světové novinky z místa prodeje a integrované in-store projekty.
Soutěžní expozice bude letos opět doplněna o výstavku prací mladých tvůrců – studentů vysokých škol se specializací na marketingovou podlinkovou komunikaci, kteří představili své návrhy POP materiálů v šestém ročníku soutěže POPAI STUDENT AWARD 2012.
KONFERENCE MARKETING AT-RETAIL POPAI FORUM 2012
Když se chce, tak to jde…
Potenciál práce s kategoriemi v místě prodeje
Kreativní a efektivní spolupráce zadavatelů-dodavatelů značkových výrobků s maloobchodními řetězci v místě prodeje JE možná, a to i přes všechna úskalí nerozvinutého trhu, omezení danými ze strany řetězců i kvalitou produkce POP/POS výrobců. Podíváme se na celou problematiku z pohledu category managementu, který podporu prodeje řeší jako jednu ze svých hlavních oblastí aplikace řízení sortimentu. Konference nabídne konkrétní aplikace řízení kategorií na českém trhu.
Na jaké otázky bude konference hledat odpovědi?
Na jakou spolupráci řetězce slyší? K jaké spolupráci jsou zástupci maloobchodu vstřícní a co je pro ně důležité? Jak nastavit projekt, aby byl úspěšný? Proč některé projekty mají větší šanci umístit se v místě prodeje a některé nikoliv? Jak pracovat v rámci kategorií a podpořit prodej prostřednictvím moderních technologií? Na co by se měli zadavatelé zaměřit, aby snáze prosadili své komunikační aktivity v místě prodeje?
Vyvrcholením programu akce je společenský gala večer, na kterém budou vyhlášeny výsledky soutěže POPAI AWARDS 2012 i výsledky studentské soutěže POPAI STUDENT AWARD 2012 a předány ceny vítězům. Součástí večera bude zajímavý program, bohatý raut a ochutnávka vín.
Pořadatelé očekávají opět celkovou účast cca 500 zástupců odborné veřejnosti včetně gala večera.
Více informací na www.popai.cz.
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře