Venkovní LCD – instalace v kampani Dejte tvář muzeu
Budova Muzea hlavního města Prahy se stala součástí reklamní kampaně Škoda Auto. A díky interaktivitě se může kdokoliv stát součástí kampaně. Ve zkratce, stačí nahrát přes web nebo informační kiosek svojí fotografie, která se objeví na fasádě muzea na LED panelech. Kampaň se těší velkému zájmu ze strany kolemjdoucích. Jaké technické řešení se ale skrývá za touto instalací?
Začněme od podlahy. Info kiosek je postaven na mobilním pódiu o váze 250 kg, samotný totem potom váží 180 kg. Mobilní podium bylo zvoleno hlavně kvůli stabilitě a snadnému přístupu k přípojkám energie. Nehledě na možnost podium snadno rozebrat a přemístit dle potřeby na jiné místo.
Nejviditelnější součástí instalace je venkovní dotykový LCD displej s úhlopříčkou 46“. Obrazovka je umístěna na výšku a je opatřena USB kamerou ve vysokém rozlišení. Venkovní instalace LCD displayů jsou vždy problematiské z pohledu klimatických vlivů. Je nutné zajistit jak ochranu proti mechanickému poškození tak i ochranu proti přehřátí. Zde použitý info kiosek má zabudovanou klimatizační jednotku, která zajišťuje stabilní vnitřní teplotu 26°C. Zatím nejvyšší naměřená venkovní teplota byla 44,3°C. Pokud by přeci jenom nastal problém, kiosek odesílá informace o chybě do servisního střediska, které může problém vyřešti na místě instalace nebo přes vzdálenou správu. Jako ovladácí software je použit Windows Embedded a zabezpečený prohlížeč.
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře