České LED obrazovky v kontextu dějin
V širším časovém kontextu se česká LED obrazovková scéna pohybuje na houpačce se stoupající tendencí, tím vlastně sledují průběh ekonomických dějin krajiny. Obrazovek tedy přibývá a kdo alespoň trochu sleduje tyto reklamní plochy, zjišťuje, že posledním rokem jejich počty strmě narůstají. Už bylo na čase, chtělo by se říci, ale stále jsou zde opakované neduhy a omezující faktory, které brání ve velkém rozšíření.
Nedostatek dobrých ploch
Ano, rozhodně ten nejožehavější problém. Není dost dobrých míst, a pokud nějaké jsou, zajisté je okupují plakátové plochy. Naštěstí prozíravý telekomunikační operátor již předloni ukázal, že je možné strhnout plakáty a elegantně nasadit LED obrazovky na bigboardové sloupy. Tento počin je pravděpodobně i jednou z hlavních příčin nárůstu počtu LED obrazovek. Dobré příklady táhnou.
Malá obrazovka, velký neduh
Fungující bigboardové LEDky také nastavily laťku co do velikosti obrazu. Není se proto čemu divit, že malé plochy ztrácejí na atraktivitě. Ty poté suplují akutní nedostatek reklamních ploch v hustě zastavěných oblastech.
Omezení provozu
Co plakátu nelze upřít, je „slušné chování“ k místním. Nesvítí, a pokud je nasvětlen, svítí alespoň stabilně. LED obrazovky ruší svoji proměnnou intenzitou svitu. Mají tak hned několik omezení, kdy buď na noc zhasínají, nebo alespoň mírní intenzitu svitu.
I přes veškeré překážky doby jsou LED obrazovky na vzestupu a můžeme se těšit na nové myšlenky a kreativní řešení nasazení v terénu.
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře