Folie Vikuiti na výloze vtahuje do prodejny
Přinášíme Vám výsledky zajímavého průzkumu efektivnosti projekční folie Vikuiti(TM) na výloze prodejního místa, který zpracovala organizace POPAI ve spolupráci s 3M. Předmětem zkoumání byly 4 vitríny vybavené technologií pro zadní projekci a jejich působení na kolemjdoucí.
Do průzkumu bylo zahrnuto celkem 1562 dotazovaných z celkového počtu 24688 lidí, kteří projekční plochy shlédli. Vysílaný videoobsah byl mixem promo klipů a produktových reklam.
Průzkum uvádí, že 83% dotázaných spontánně zmínilo či vzpomnělo projekci na výloze a 57% dotázaných si něco z vysílaného obsahu zapamatovalo. 64% si bez nápovědy dokázalo vybavit tématický výjev a 42% si pak dokonce vybavilo, o jakou šlo značku. 88% se domnívá, že screen z folie Vikuiti(TM) výrazně ozvláštnil výlohu prodejního místa.
Podstatnou informací dále je, že až 27% procházejích se na projekci na výloze podívalo a až 1,8% ze všech kolemjdoucích se ve skutečnosti zastavilo a sledovalo projekční screen podrobněji. Patrně nejvýznamnějším závěrem výzkumu je pak údaj, že 2,5% nakupujících přímo vstoupilo do prodejny díky tomu, že vidělo projekční screen z folie Vikuiti(TM).
Průzkum se také zabýval obsahovou stránkou vysílaného sdělení a vhodností konkrétního umístění screenu v dané části výlohy a ulice. Ponejvíce si respondenti zapamatovali tématické výjevy (kolem 30%) a obecné nabídky (kolem 60%). Větší sledovanost měly přirozeně screeny s menší konkurencí okolních předmětů ve výloze a ty, které byly vhodně umístěny v přirozeném koridoru chodců a kolemjdoucích.
Folie Vikuiti(TM) pro zadní projekci od 3M je dnes díky své tvarovatelnosti a speciální technologii skleněných kuliček nejvíce používanou formou komunikace v rámci opatřování výloh projekčním vysíláním digital signage. Pakliže je použit vhodný projektor s ohledem na světelné podmínky prostředí, dosahuje skvělých zobrazovacích výsledků a přináší pozitivní vliv na nákupní chování spotřebitele. V ČR ji využili například mobilní operátoři Vodafone či O2, automobilový výrobce Škoda auto a další významní hráči v rámci své mediální komunikace. Výhradní distribuce folie Vikuiti(TM) v České republice patří skupině UGO! Media, která je zároveň držitelem MCS partnerství společnosti 3M.
Komentáře uzavřeny.
3.5.2011 - 11:49
Je vidět, že se reklamní trh v České republice omlazuje a dostavá nový drive…Zatím jsem nikde ale nenašel web, který by se specializoval na tuto folii, určitě se z ní dají vytvářet zajímavé projekce nejen na výlohy. Díky za typ
Martin
3.5.2011 - 18:56
Jestli máte na mysli webovou stránku jako prodejní místo, v současnosti připravujeme ve spolupráci s 3M jakožto výhradní distributor folie Vikuiti e-shop, kde budou k dostání jak celé role folie tak různé projekční sety, projektory a další konvertované produkty pro koncové uživatele.
5.5.2011 - 21:56
Je super, že konečně někdo vymýšlí a vytváří úplně něco jiného, než je u nás zvykem…Moc se těším na další novinky, které opět přichystáte.
Petres
6.5.2011 - 09:36
To je vážně moc dobrý, zvažuju Vikuiti pro prezentace u klientů a využití na promoakce,veletrhy…Určitě se ozvu s konkrétní představou. Vy doporučíte i projektor? A jak to je s obsahem, je zapotřebí upravit videa, prezentace?
Martin K.