LED Throwies – pražský příběh
V posledních dnech žila Praha v obavách z teroristického útoku. Blikající krabičky na sloupech veřejného osvětlení zalarmovaly policii, pyrotechniky i ministra vnitra, který to odnesl nabouraným autem.
Nakonec se ukázalo, že šlo reklamní kampaň telefonního operátora Telefónica O2. Krabičky s LED diodami na sloupech veřejného osvětlení měly zviditelnit značku 1188. Připomínaly ale výbušný systém. Telefónica se za reklamní kampaň omluvila.
Při bližším ohledání krabiček s diodami zjistíte, že se jedná o LED Throwies – nástroj guerilla marketingu, o kterém jsme psali zde.
Skvělý nápad, jednoduché provedení, snadná instalace, nízké náklady, přesně takový by měl být nástroj guerilla marketingu. Guerilla marketing se často pohybuje na hraně zákona a v tomto případě se to přesně ukázalo. LED Trhowies jsou mocná zbraň ke zviditelnění. Bohužel v tomto případě skoro doslova.
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře