10 pravidel pro budování vlastních digitálních médií II.
Deset zásadních pravidel odpovídá na nejpalčivější problémy při budování nových a provozu již stávajících sítí digitálních obrazovek. Rady jsou určené všem, kteří zrealizovali, nebo se chystají realizovat síť digitálních propagačních médií v rámci svých provozoven.
4. Vaše síť se stala manažerskou noční můrou
Co se může stát: Implementační tým nespolupracuje s ostatními.
Jak tomu zabránit: Postarejte se o úspěch bez toho, abyste s problémem trávili sto procent svého času. Zvolte partnera, který zaštítí celý provoz sítě. Budete tak mít jediný bod pro vzájemnou komunikaci, zbavíte se bolesti hlavy a dosáhnete snáze svého cíle.
5. Kde je obsah?
Co se může stát: Vaše síť je postavená a připravená k ostrému provozu, ale náhle zjistíte, že nemůžete zrealizovat obsah.
Jak tomu zabránit: Vaše investice se vrátí pouze v momentu, kdy máte správný obsah již při plánování rozpočtu na kampaň. Měli byste jednoznačně definovat, kdo bude vytvářet váš obsah, jak často bude obsah obměňován a kolik to bude stát.
6. Domácí řešení
Co se může stát: Zřídili jste z vlastních zdrojů podpůrný tým, který nemá představu, jak s tímto nástrojem pracovat.
Jak tomu zabránit: Od návrhu až po ostrý provoz vyberte tým, který je složený z lidí se zkušenostmi pro plně funkční činnost sítě. Udržíte tím síť při životě.
7. Síť za tři měsíce
Co se může stát: Pospícháte, proto instalujete na všech pobočkách najednou, ale na nejpotřebnější komponenty se, jako obvykle, zapomene. Řešení je prosté.
Jak tomu zabránit: Před samotnou výstavbou sítě jednoznačně definujte dosažitelné obchodní cíle. Teprve poté plánujte vzájemnou komunikaci, instalaci a potřebné prostředky s přihlédnutím k dalšímu rozšiřování sítě.
Příště: byly nainstalovány špatné obrazovky, vázne komunikace apod.Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře