Digital signage - reklamní obrazovkyDeset zásadních pravidel odpovídá na nejpalčivější problémy při budování nových a provozu již stávajících sítí digitálních obrazovek. Rady jsou určené všem, kteří zrealizovali, nebo se chystají realizovat síť digitálních propagačních médií v rámci svých provozoven.

1. Špatná technologie

Co se může stát: Vybraná technologie je špatná a nesplňuje vaše základní představy.

Jak tomu zabránit: Nedovolte, aby technologie kormidlovala váš projekt.  Nejdříve naplánujte princip komunikace a teprve poté vybírejte vhodnou technologii, která splňuje vaše požadavky. Vyberte partnery, kteří jsou nezávislí na konkrétní technologii a mohou vám nabídnout mnoho alternativních řešení.

2. Nebezpečná přitažlivost modelu pronájmu vysílacího času

Co se může stát: Část vysílacího času ve vlastní síti chcete pronajímat ostatním subjektům. Váš systém generování příjmů z prodeje reklamy zklamal a zatáhl vás do nízko příjmových kampaní s diskutabilní kvalitou reklamy.

Jak tomu zabránit: Nenechte se zlákat prodejci, kteří nabízí model prodeje reklamy, při němž nevyděláte. Nenechte se vtáhnout do hry, kdy vám slíbí významného inzerenta bez finanční satisfakce. Přece nebudete na své náklady propagovat ostatní společnosti, kde vaše sdělení zanikne v šumu.

3. Máte hardware, ale co dál?

Co se může stát: Nakoupili jste řešení pro novu síť digitálních médií a zrealizovali její instalaci. Otestovali jste provoz a zjistili, že nesplňuje všechny vaše požadavky. Bohužel, vámi vybraná technologie neumožňuje rozšíření a vy nemáte tolik potřebnou podporu pro zdárné dořešení.

Jak tomu zabránit: Vyberte partnery se zkušenostmi v oboru. Ověřte si, že vám kdykoli budou ochotni pomoci nejen s výběrem hardware a software, ale také s komunikační strategií a managementem obsahu vysílání.

Příště: kde je obsah, síť za tři měsíce apod.