D-touchJe čím dál těžší pomocí audiovizuálních obrazů vytvořit u cílové skupiny spojení s daným produktem. Je nutné, aby ve správný okamžik zákazníka sdělení zaujalo a on udělal správný výběr, tzn. koupil. Hledání nových způsobů zviditelnění vedlo k vytvoření interaktivního marketingu, který využívá všech lidských smyslů.

Tradiční reklama využívá pouze dvou smyslů: zrak a sluch. Spotřebitelé se již dávno naučili to ignorovat, jakmile pochopí, že se jim snažíte něco prodat.

Jak důležité jsou smysly? Po tom, co se Coca-Cola začala rozlévat do plastikových láhví a poté i do plechovek, se pocity, tradičně spojené s Coca-Colou, začali ztrácet a společnost tak přišla o část zákazníků.  Čím více smyslů pracuje u zákazníka při kontaktu se značkou, tím více jí věří.

Na českém trhu se objevily dotykové obrazovky, které umožňují marketingovým specialistům využívání smyslu, jako je dotyk pro budování značky.

Pomocí interaktivní dotykové obrazovky má zákazník možnost navštívit webovou stránku společnosti, zjistit její přesné umístění pomocí interaktivní mapy, případně si zalistovat v katalogu a promítnout si video v rozlišení Full HD. Velké rozměry obrazovek od 32 do 82 palců nedovolí spotřebitelům projít okolo bez povšimnutí.