GIC Dubai 2010: nejnovější trendy, technologie a inovace v oblasti POP
Světová asociace GIC (Global In-Store Communication) zaujímá již více jak 40 let významné místo ve světě in-store komunikace. Jejím posláním je sdílet informace a zkušenosti o nových projektech a trendech tohoto oboru v celosvětovém měřítku
Asociace v současnosti sdružuje přední společnosti POP reklamy ze 17 zemí různých kontinentů světa. Podporuje vzájemnou informovanost o vývoji POP reklamy na jednotlivých trzích, o špičkových technologiích, inovacích v designu a je pro členy jedinečnou příležitostí k navázání spolupráce v rámci mezinárodních projektů.
Jednou z klíčových událostí asociace je týdenní mezinárodní konference spojená se setkáním všech členských společností, která je každým rokem pořádána v některé ze členských zemí GIC. Mezinárodní konference svým zaměřením reaguje na globální potřeby trhu in-store komunikace. Program akce zahrnuje prezentace nových návrhů i konečných POP realizací jednotlivých členů, výměnu kreativních a technických řešení a diskuzi o možnostech jejich využití ostatními členy na dalších trzích.
Letos na jaře se organizace této významné události úspěšně zhostila společnost Merlun Group z Libanonu. Ředitel společnosti a zároveň prezident letošní konference pan Joe Sahyoun přivítal v Crown Plaza Festival City v Dubaji zástupce z 16 zemí světa. Během čtyřdenní pracovní konference od 5. do 9. dubna byly detailně prezentovány nejúspěšnější projekty jednotlivých členů za uplynulý rok, stejně tak nejnovější trendy, technologie a inovace v oblasti POP.
Jaké jsou novinky v in-store komunikaci?
K výrazným globálním trendům patří silný tlak na snižování cen POP a redukci nákladů, a tudíž i nezbytnost stálé inovace. Proto je poptávka zaměřena na nákladově efektivní produkci , praktičnost i nenáročnost při dopravě a umístění POP prostředků v prodejních místech.
Zároveň musí in-store projekty odpovídat požadavkům současného trhu z hlediska kvality a působení na zákazníka v prodejních místech.
Mezi prezentovanými výrobky byly praktické aplikace displejů z lepenky, které lze snadno sestavit i demontovat a složit, jakož i trvalé displeje z kovu, dřeva a plastu, které jsou vyrobené z jednoho kusu.
Design v POP upřednostňuje variabilitu, kdy nové koncepce in-store prostředků dokážou komunikovat na jednom stojanu nejen sdělení o produktu, ale i po jednoduchých úpravách umožňují vystavení více druhů výrobků daného sortimentu.
Nové marketingové metody, jako jsou co-branding, shop corner nebo cross merchandising, se v oblasti in-store komunikace objevují stále častěji.
Mezi diskutovanými tématy byly řešeny otázky rozvíjející se výroby v nových teritoriích a s tím související dopady na trh POP reklamy v ostatních zemích. V rámci business programu byly pořádány workshopy, které se soustředily na současné výzvy v oboru POP reklamy a synergii mezi členy GIC v oblasti výroby, kreativity a inovace.
Pokračuje integrace nových technologií v POP, jejíž součástí jsou LCD obrazovky, difuzéry vůní či interaktivní prostředky, které již prokázaly svou efektivitu.
Zdroj: POPAI CENTRAL EUROPEKomentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře