Digitální propagace tisku zvyšuje prodej
Britský titul The Financial Times také využil digitální propagaci v Londýně ke zvýšení prodeje.
Britská společnost Amscreen uzavřela dohodu na digitální propagaci dalších světových novin, aby tak zvýšila prodej tohoto titulu.
Proto se na všech stáncích v Londýně, kde se prodávají noviny The Financial Times (FT) objeví digital signage systém.
Obsah v digitální síti FT bude podporovat tištěnou formu novin. Společnost Amscreen podobnou propagaci již zrealizovala pro známé noviny The Guardian a jeho sesterský titul The Obsarver.
Při zavádění této dynamické propagace bylo naistalováno 25 digitálních jednotek u nezávislých maloobchodníků a v universitních oblastech.
Technologie, na která jsou založené Amscreen „close-proximity signage“ systémy, byla také použita pro tituly jako je London Evening Standart a regionální vydavatelství tisku Newsquest.
Všechny dynamické digitální kampaně se setkaly s úspěchem a tak lze očekávat, že stejně tomu bude i v případě The Financial Times.
Zdroj: screens.tvKomentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře