DIGI SHOWCAR – LED obrazovka na kolech
Společnost REMOEX CZ a.s. přišla se zajímavým řešením využití LED obrazovky. Nápad je založený na jednoduchém principu. Použijte výhody digitální reklamy – pohyb, permanentní osvětlení, načasování (v tomto případě s využitím LED obrazovky) a přivezte ji přímo k vaší cílové skupině.
Technicky je DIGI SHOWCAR automobil Volkswagen Crafter, který má místo bočních ploch obří LED obrazovky (BARCO). Ten je momentálně jediným prototypem v ČR a nabízí skloubení billboardu, videa a mobility dohromady. Díky mobilnímu DIGI SHOWCAR je možné nejenom projíždět ulicemi měst, ale také využít DIGI SHOWCAR jako mobilní reklamu ve vybraných lokalitách. Díky mobilitě DIGI SHOWCAR může být reklamní sdělení ve správný čas na správném místě.
Ještě žádný komentář.
Digital signage v restauracích veřejného stravování
13.5.2013 - 06:38
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální menu boardy, digitální totem, DOOH, GTH Catering, Jansen Display, LCD display stand, POS, Stojany pro digitální displeje, veřejné stravování
Napsáno do Realizace | Komentáře nejsou povoleny
Provozovny veřejného stravování po celé republice obslouží statisíce hostů. Každý den je nutné připravit nejen jídla ale také jídelní lístky a menu. Často se tak děje 365 dní v roce a to i třikrát denně. Je proto velice přínosné zamyslet se i nad touto skutečností. Doposud bylo běžné tisknout tisíce listů papíru a ručně je vkládat [...]
Digitální menuboardy vytlačují tištěné
18.4.2013 - 08:00
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální menu boardy, digitální totem, DOOH, iPad, Jansen Display, multimediální prvky, POS, Stojany pro digitální displeje, tablet
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Žijeme v digitálním věku a s ním se mění i prezentační možnosti a komunikace se zákazníky obchodů, nebo s návštěvníky mnohých veřejných prostor. Doposud využívané menuboardy s vkládanými tištěnými komuniké postupně nahrazují stojany na upevnění tabletů. S jejich rozmachem se mnohé změnilo nejen v klasické mobilní komunikaci ale také v v komunikaci komerční.
Bannerová slepota u tištěných komuniké
Doposud hojně používané menuboardy pro tištěná komuniké [...]
Digital signage v orientačních prvcích
29.3.2013 - 07:04
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální totem, DOOH, Jansen Display, OC Breda, POS, Stojany pro digitální displeje, světelné rámy
Napsáno do Realizace | Komentáře nejsou povoleny
Obchodní a nákupní centra jsou složité prostory, kde se každou hodinu pohybuje veliké množství lidí. Pro to, aby se zákazníci dostali ke konkrétním obchodům a službám, jsou nutné dokonale promyšlené orientační prvky. Patří mezi ně mnohé poutače, světelné rámy, totemy s monitory a mnohé další orientační prvky. Aktivní i pasivní. Tyto prvky jednoduché digital signage využívá [...]
Mood Media Corporation změnila své logo i název
27.3.2013 - 16:32
Štítky digital signage, digitální marketing, DOOH, Mood Media, smyslový marketing
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Mood Media oficiálně spouští rebranding značky pro lepší komunikaci vlastního postavení, jakožto globálního lídra v oblasti zážitkového designu a zároveň pro integraci dceřiných firem Muzak, DMX a Mood Media pod jedinou zastřešující značku Mood. V jádru brandu, chcete-li značky, je nový slogan „Mood: Se záměrem“, který vyjadřuje filozofii Mood založenou na silném propojení mezi klienty [...]
Startuje nový portál Svět displejů
18.2.2013 - 19:58
Štítky bezrámečkové obrazovky, digital signage, digitální marketing, DOOH, Nowatron, obrazové stěny, obrazovka, prezentační displaje, svetdisplaju.cz
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Společnost Nowatron Elektronik startuje jedinečný portál www.svetdispleju.cz zaměřený na displeje různých značek a typů, které jsou dostupné na českém a slovenském trhu.
20 let zkušeností v oblasti zobrazovací techniky a spolupráce se světovými výrobci nám umožnily vytvořit ucelený přehled displejů pro jakoukoliv aplikaci. Portál zahrnuje běžné prezentační displeje, ale také bezrámečkové, vysokojasové, zodolněné či dotykové displeje, monitory [...]
Jiří Hubka (Jansen Display s.r.o.): Digital signage v rukou odborníka na POS
21.1.2013 - 06:45
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální totem, DOOH, dotyková obrazovka, Jansen Display, LCD, obrazovka, POS, ZOO Hluboká nad Vltavou
Napsáno do Rozhovory | Komentáře nejsou povoleny
K dnešnímu rozhovoru jsem si pozval pana Jiřího Hubku, zástupce firmy Jansen Display s.r.o., firmy zabývající se dlouhá léta výrobou POS systémů. Zajímalo mě jak funguje spojení s digital signage.
DM: Představte nám v krátkosti vaší společnost.
Jiří Hubka: Společnost Jansen Display byla založena v roce 1995 v Praze a jejím prvním výrobním programem byly drobné interiérové světelné POS prvky. Postupem [...]
Praktické rozdíly mezi běžnými a digitálními POS
5.12.2012 - 05:51
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální totem, DOOH, Jansen Display, OC Breda, OC Palladium, POS
Napsáno do Realizace | Komentáře nejsou povoleny
Standardní plakátové systémy, jsou jednoduchou levnou a efektivní formou prezentace. Na druhou stranu, pokud jdete podél výkladu, kde budou umístěny vedle sebe standardní světelný plakátový rám a digitální display stejné velikosti, který Vás asi upoutá? Je jasné, že v době kdy každý výklad je osazen nějakým prezentačním systémem, je ideální přijít s něčím výraznějším než ten druhý. [...]
Výloha jako digitální médium: Průhledná holografická projekce do výlohy
22.10.2012 - 06:27
Štítky 3D, 3M, digital signage, digitální marketing, digitální výloha, holografická projekce, interaktivita, obsah, projekční folie, UGO, Vikuiti, zpětná projekce
Napsáno do Rozhovory | Komentáře nejsou povoleny
Dnes se opět zastavíme na skok ve výloze. Výkladní prostor obchodní jednotky byl vždy okénkem do obchodu, ve kterém vystavoval prodejce lákavou aranž toho nejlepšího, co nabízel. S příchodem digitálních médií se díky zobrazovačům za sklem podařilo umožnit rychle obměňovat obsahy a promovat zrovna ty nejaktuálnější nabídky, což, alespoň ze začátku, fungovalo. Problém však spočíval [...]
Marketing at-retail POPAI show 2012
9.10.2012 - 22:21
Štítky digital signage, digitální marketing, marketing, POPAI Awards 2011, POPAI CENTRAL EUROPE, POPAI show 2012, potenciál místa prodeje
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Prosaďte lépe vaše komunikační aktivity v místě prodeje
Středoevropská kancelář POPAI připravuje další ročník mezinárodní odborné akce pod názvem „Marketing at-retail POPAI show 2012“, jejíž součástí je soutěž POPAI AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům soutěže a společenským programem.
Akce proběhne 22. [...]
LED obrazovka na pražském Andělu v novém
17.9.2012 - 06:38
Štítky Anděl, Bonuss-CZ, digital signage, digitální marketing, DOOH, LED obrazovka, obsah
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Jedna z prvních LED obrazovek v Praze se konečně dočkala omlazení. Provozovatel obrazovky firma Bonuss-CZ vyměnil starou a již opravdu „vypálenou“ LEDku za novou, výkonější a hlavně čitelnější.
Umístění: Anděl, Praha
Denní zásah: 185 000 lidí, prostředky MHD
Rozměry: 5 x 3 m
Rozlišení: 640 x 384 AVI
Vysílací čas: 24h
Obrazovka je umístěna na křižovatce Anděl, nejfrekventovanějším dopravním uzlu Prahy 5 – [...]
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře