Nové digitální billboardy pro Vodafone
Společnost Vodafone pokračuje ve své digitální kampani a v minulých dnech postavila dva nové digitální billboardy. Plochy se nacházejí na pražské ulici 5.května, a to v obou směrech. Na této frekventované komunikace je od nového roku snížena rychlost na 50 km/h, což výrazně napomáhá „předávání“ reklamního sdělení projíždějícím řidičům.
Opět se jedná o spolupráci se společností Outdoor Akzent, která vlastní dané plochy. V první fázi projektu byly nainstalovány tři digitální billboardy, a to v prosinci loňského roku. „Na prvních třech plochách jsme testovali odezvu,“ sdělil Miroslav Čepický z Vodafone.
Uvidíme, jaké další plochy Vodafone připraví, příp. zda se stejným směrem vydají i ostatní zadavatelé a vlastníci reklamních ploch.
Digital signage v restauracích veřejného stravování
13.5.2013 - 06:38
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální menu boardy, digitální totem, DOOH, GTH Catering, Jansen Display, LCD display stand, POS, Stojany pro digitální displeje, veřejné stravování
Napsáno do Realizace | Komentáře nejsou povoleny
Provozovny veřejného stravování po celé republice obslouží statisíce hostů. Každý den je nutné připravit nejen jídla ale také jídelní lístky a menu. Často se tak děje 365 dní v roce a to i třikrát denně. Je proto velice přínosné zamyslet se i nad touto skutečností. Doposud bylo běžné tisknout tisíce listů papíru a ručně je vkládat [...]
Digitální menuboardy vytlačují tištěné
18.4.2013 - 08:00
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální menu boardy, digitální totem, DOOH, iPad, Jansen Display, multimediální prvky, POS, Stojany pro digitální displeje, tablet
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Žijeme v digitálním věku a s ním se mění i prezentační možnosti a komunikace se zákazníky obchodů, nebo s návštěvníky mnohých veřejných prostor. Doposud využívané menuboardy s vkládanými tištěnými komuniké postupně nahrazují stojany na upevnění tabletů. S jejich rozmachem se mnohé změnilo nejen v klasické mobilní komunikaci ale také v v komunikaci komerční.
Bannerová slepota u tištěných komuniké
Doposud hojně používané menuboardy pro tištěná komuniké [...]
Digital signage v orientačních prvcích
29.3.2013 - 07:04
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální totem, DOOH, Jansen Display, OC Breda, POS, Stojany pro digitální displeje, světelné rámy
Napsáno do Realizace | Komentáře nejsou povoleny
Obchodní a nákupní centra jsou složité prostory, kde se každou hodinu pohybuje veliké množství lidí. Pro to, aby se zákazníci dostali ke konkrétním obchodům a službám, jsou nutné dokonale promyšlené orientační prvky. Patří mezi ně mnohé poutače, světelné rámy, totemy s monitory a mnohé další orientační prvky. Aktivní i pasivní. Tyto prvky jednoduché digital signage využívá [...]
Mood Media Corporation změnila své logo i název
27.3.2013 - 16:32
Štítky digital signage, digitální marketing, DOOH, Mood Media, smyslový marketing
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Mood Media oficiálně spouští rebranding značky pro lepší komunikaci vlastního postavení, jakožto globálního lídra v oblasti zážitkového designu a zároveň pro integraci dceřiných firem Muzak, DMX a Mood Media pod jedinou zastřešující značku Mood. V jádru brandu, chcete-li značky, je nový slogan „Mood: Se záměrem“, který vyjadřuje filozofii Mood založenou na silném propojení mezi klienty [...]
Startuje nový portál Svět displejů
18.2.2013 - 19:58
Štítky bezrámečkové obrazovky, digital signage, digitální marketing, DOOH, Nowatron, obrazové stěny, obrazovka, prezentační displaje, svetdisplaju.cz
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Společnost Nowatron Elektronik startuje jedinečný portál www.svetdispleju.cz zaměřený na displeje různých značek a typů, které jsou dostupné na českém a slovenském trhu.
20 let zkušeností v oblasti zobrazovací techniky a spolupráce se světovými výrobci nám umožnily vytvořit ucelený přehled displejů pro jakoukoliv aplikaci. Portál zahrnuje běžné prezentační displeje, ale také bezrámečkové, vysokojasové, zodolněné či dotykové displeje, monitory [...]
Jiří Hubka (Jansen Display s.r.o.): Digital signage v rukou odborníka na POS
21.1.2013 - 06:45
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální totem, DOOH, dotyková obrazovka, Jansen Display, LCD, obrazovka, POS, ZOO Hluboká nad Vltavou
Napsáno do Rozhovory | Komentáře nejsou povoleny
K dnešnímu rozhovoru jsem si pozval pana Jiřího Hubku, zástupce firmy Jansen Display s.r.o., firmy zabývající se dlouhá léta výrobou POS systémů. Zajímalo mě jak funguje spojení s digital signage.
DM: Představte nám v krátkosti vaší společnost.
Jiří Hubka: Společnost Jansen Display byla založena v roce 1995 v Praze a jejím prvním výrobním programem byly drobné interiérové světelné POS prvky. Postupem [...]
Praktické rozdíly mezi běžnými a digitálními POS
5.12.2012 - 05:51
Štítky digital signage, digitální display, digitální marketing, digitální totem, DOOH, Jansen Display, OC Breda, OC Palladium, POS
Napsáno do Realizace | Komentáře nejsou povoleny
Standardní plakátové systémy, jsou jednoduchou levnou a efektivní formou prezentace. Na druhou stranu, pokud jdete podél výkladu, kde budou umístěny vedle sebe standardní světelný plakátový rám a digitální display stejné velikosti, který Vás asi upoutá? Je jasné, že v době kdy každý výklad je osazen nějakým prezentačním systémem, je ideální přijít s něčím výraznějším než ten druhý. [...]
Výloha jako digitální médium: Průhledná holografická projekce do výlohy
22.10.2012 - 06:27
Štítky 3D, 3M, digital signage, digitální marketing, digitální výloha, holografická projekce, interaktivita, obsah, projekční folie, UGO, Vikuiti, zpětná projekce
Napsáno do Rozhovory | Komentáře nejsou povoleny
Dnes se opět zastavíme na skok ve výloze. Výkladní prostor obchodní jednotky byl vždy okénkem do obchodu, ve kterém vystavoval prodejce lákavou aranž toho nejlepšího, co nabízel. S příchodem digitálních médií se díky zobrazovačům za sklem podařilo umožnit rychle obměňovat obsahy a promovat zrovna ty nejaktuálnější nabídky, což, alespoň ze začátku, fungovalo. Problém však spočíval [...]
Marketing at-retail POPAI show 2012
9.10.2012 - 22:21
Štítky digital signage, digitální marketing, marketing, POPAI Awards 2011, POPAI CENTRAL EUROPE, POPAI show 2012, potenciál místa prodeje
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Prosaďte lépe vaše komunikační aktivity v místě prodeje
Středoevropská kancelář POPAI připravuje další ročník mezinárodní odborné akce pod názvem „Marketing at-retail POPAI show 2012“, jejíž součástí je soutěž POPAI AWARDS (soutěž o nejlepší prostředky komunikace a reklamy v prodejních místech), doprovodný konferenční program a gala večer s předáním cen vítězům soutěže a společenským programem.
Akce proběhne 22. [...]
LED obrazovka na pražském Andělu v novém
17.9.2012 - 06:38
Štítky Anděl, Bonuss-CZ, digital signage, digitální marketing, DOOH, LED obrazovka, obsah
Napsáno do Novinky | Komentáře nejsou povoleny
Jedna z prvních LED obrazovek v Praze se konečně dočkala omlazení. Provozovatel obrazovky firma Bonuss-CZ vyměnil starou a již opravdu „vypálenou“ LEDku za novou, výkonější a hlavně čitelnější.
Umístění: Anděl, Praha
Denní zásah: 185 000 lidí, prostředky MHD
Rozměry: 5 x 3 m
Rozlišení: 640 x 384 AVI
Vysílací čas: 24h
Obrazovka je umístěna na křižovatce Anděl, nejfrekventovanějším dopravním uzlu Prahy 5 – [...]
Komentáře uzavřeny.
14.5.2010 - 12:45
Těchto digiboardů jsem si již velmi dobře všimla, svítící a poskakující králíky nejde přehlédnout. Zvlášť, když se šinete rychlostí šneka