Duální obrazovky v kampani Ford míří na tatínky s dětmi
Trendem poslední doby v oblasti digital signage je používání interaktivních technologií. Příkladem je právě probíhající kampaň firmy Ford v Anglii.
Kampaň byla spuštěna 24.května a končí 7.června a zaměřuje se na cílovou skupinu tatínků s dětmi v rámci jejich volnočasových aktivit. Princip je jednoduchý, dotyková obrazovka na výšku - rozdělená horizontálně na dvě plochy. Horní část informuje o novém Fordu Galaxy a dolní část obsahuje interaktivní hry pro děti. Zatímco tatínek prochází nejnovější informace o novém modelu Ford, může si jeho potomek vybrat z nabídky interaktivních her.
Sam Bird, vedoucí inovací v JCDecaux, k tomu říká: „Jsme potěšeni, že naše první kampaň v obchodních centrech a letištích, využívá právě naše nové duální obrazovky. To, že lidé na těchto místech často čekají, umožňuje vytvořit kvalitní interaktivní digitální kampaň.“
Duální obrazovky jsou umístěny na letištích Heathrow, Gatwick, Luton, Edinburgh a Glasgow a také v nákupních centrech Bluewater, Birmingham Bullring a Trafford Centre.
Obrazovky jsou součástí kampaně firmy Ford na billboardech, v novinách a na internetu.
Využití duálních obrazovek ve spojení s interaktivní technologií je jedna z cest jak ještě více využít potenciál digitálního marketingu. Dle našich informací se podobná technologie a tím pádem i reklamní kampaně, připravují v České republice.
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře