Informační kiosky pomalu nahrazují tištěné materiály na prodejních místech. Jejich nespornou výhodou je aktualita informací. Největší pozornost se však zaměřuje na interaktivitu se zákazníkem.

Cílem výrobců kiosků je především usnadnění ovládání pro zákazníky. Při návrhu grafického rozhraní musí počítat s neznalostí ovládání informačního kiosku zákazníkem. Je tak cítit saha o co nejintuitivnější grafické prostředí.

Jako nejperspektivnější ovládací rozhraní se ukázal být dotykový displej. Pomalu tak z kiosků mizí klávesnice a polohovací zařízení – ovládající pohyb kurzoru myši po obrazovce. Další perspektivní inovací je snímání pohybu očí, kdy zákazník ovládá obsah na ploše obrazovky pouhým pohybem svého zraku.

Také se stále více prosazuje koncepce propojení informačních kiosků s chytrými mobilními přístroji. Zákazník tak nejen že může sledovat informace na kiosku, zároveň si domů v mobilním telefonu přinese potřebné informace.

Zelenou mají prostorové prezentace produktů, kdy se zákazník dopodrobna seznámí i s na první pohled neviditelnými možnostmi produktů, přpadně vidí výrobek v praktickém použití. Někteří inovátoři se též zaměřují na rozšířenou realitu.

Zajímavou technologickou novinkou je oboustranná interaktivní obrazovka.