Deutsche Telekom se angažuje v digitální venkovní reklamě
Deutsche telekom a REWE Markt – provozovatel sítě 480 supermarketů, podepsaly kontrakt na zbudování sítě velkoplošných LCD obrazovek.
Korporátní sekce T-Systems implementovala digitální technologie, Deutsche Telekom se stará o funkčnost sítě odbavení obsahu. REWE poskytla prostory a využívá obrazovky k vlastní propagaci.
Nastavený model vysílání umožňuje téměř okamžitou změnu obsahu, tedy i nabídky produktů. Dle vyjádření zástupců REWE se povedlo naplnit představy o první takto rozsáhlé monolitické inforamční a reklamní síti v odvětví potravinářského maloobchodu Německa.
Síť má také sloužit dalším inzerentům a podle náznaků ze stran tvůrců projektu je možné dedukovat, že zisk z provozu bude rozdělen mezi Deutsche Telekom a REWE.
T-Systems v Německu zřídil oddělení digital signage v rámci korporátní sekce a hodlá dále rozšiřovat své pole působnosti v oboru. Další příkladnou aktivitou jsou veřejné telefonní budky s instalovanými velkoplošnými LED panely.
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře