Co koupit? Zeptejte se digitálního pomocníka
Na prezentaci v POPAI zóně veletrhu Reklama & Polygraf představila společnost friendlyway ústy obchodního ředitele Františka Poláka projekt, který byl realizován v celé síti německých prodejen METRO.
Projekt je zaměřen na zvýšení spokojenosti zákazníka a usnadnění orientace v nabízených produktech. Klientem je společnost Electrolux a její značka náhradních sáčků do vysavačů Menalux.
Projekt je navržen tak, aby zákazníkovi co nejvíce pomohl ve výběru správného sáčku. Pokud si zákazník není při výběru jistý, dotykový panel poradí. Zákazník zvolí výrobce a typ vysavače. Systém automaticky vybere vhodné typy náhradních sáčků do vysavače.
František Polák k tomu dodává: „Tento projekt je výbornou ukázkou přidané hodnoty informačních technologií v in-store marketingu. Jsme rádi, že můžeme inspirovat český trh projektem ze zahraničí, který má velký úspěch. Jde o efektivní způsob komunikace s velmi snadným ovládáním.“
Komentáře uzavřeny.
14.4.2010 - 09:42
Možná pěkný projekt, ale užitný maximálně tak někde v tom Německu apod. kde jsou přeci jen trošku vyspělejší… My na tohle nejsme ještě připravený a pokud už to tu někdy bylo což jsem také zažil, tak se k tomu lidé moc nemají. U nás platí stále „nevím tak se zeptám“. Něco podobného je třeba v českých lékárnách a jak to vypadá? No nulový výsledek lidi čekají frotnu i třeba 10min a nikoho tohle nezajímá. Možná věc času něbo pohledu na tyhle technologie. Dle mého názoru je to prozatím zde nepoužitelná aplikace. Hudeš.
15.4.2010 - 14:30
Máte do značné míry pravdu. Nejsme zatím připraveni na tyto reklamní technologie a nákupní pomocníky. Naděje je v mladé generaci, která přece jen zná dotykové technologie a ráda používá moderní techniku. Ta ale nenakupuje ani sáčky do vysavačů, ani ingredience na vaření. Nabízí se tak otázka, zda není vhodné začít v jiných prodejních prostorách a u jiného sortimentu zboží.