OVAB je DPAA – Jak je to s názvem oboru?
Out-of-Home Video Advertising Bureau čerstvě změnilo svůj název na Display Place-based Advertising Association, tedy DPAA.
Je vidět, že i mezinárodní organizace s americkými kořeny řeší problémy s definicí pojmů své činnosti. Po necelém roce působení je donucena změnit své označení. Ve Spojených státech amerických je průmysl reklamy na digitálních nosičích v outdooru druhým nejrychleji rostoucím reklamním odvětvím a i přes tento fakt je stále nejednoznačně definován.
Ustálení pojmů nových marketingových zbraní je všeobecný problém. Podobné nesnáze zažívá internetový, mobilní marketing i další nové podskupiny marketingových aktivit.
Nejednoznačnost názvů poté, bohužel, příliš komplikuje orientaci případných klientů v problematice a sám obor trpí pod nánosy pojmů, zkratek a krásně znějících přívlastků.
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře