OLED obrazovky brzy dobudou svět outdoorové reklamy
OLED technologie slibuje rozšíření variability digitálních médií. Příkladem je i testovací provoz 7,6 palcových OLED obrazovek na japonských turniketech. Manažer rozvoje divize dopravních médií, pan Takashi Yamamoto, komentuje důvody nasazení této technologie slovy: „Excelentní barevné podání, vysoký kontrast, vysoké rozlišení a široké pozorovací úhly.“ Myslím, že pan Yamamoto shrnul podstatu OLED. Snad jen doplním výhodu minimální hloubky obrazovky.
Až se vyřeší problém se zdrojem energie, můžeme se dočkat éry, kdy místo polepu plakátu zažijeme polep obrazovek.
Po detailním prozkoumání obrázku zjistíte, že každý turniket má minimálně čtyři obrazovky.
Zdroj: oled-display.net
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře