Volkswagen Group ve Velké Británii zvýšil prodej MP3 přehrávačů a GPS navigačních systémů u všech svých prodejců po úspěšném zahájení informačního kanálu v celostátní síti reklamních obrazovek.

Kanál Volkswagen Televize (VTV) je vysílán na LCD obrazovkách u autorizovaných prodejců vozů Volkswagen. Obrazovky prezentují řadu doplňkových výrobků k automobilům Volkswagen, jako je i Golf
5. Dále se obsah vysílání zaměřuje na bezpečnostní informace pro řidiče a nabídku finančních služeb společnosti.

Volkswagen v loňském roce provedla studii u sedmi prodejců, která trvala šest měsíců. Výsledky průzkumu potvrdili efektivitu média, jelikož zmíněných sedm prodejců zaznamenalo čtyřnásobný nárůst prodeje MP3 a GPS navigací v porovnání s ostatními prodejci.

Následně v prosinci Volkswagen zavedl síť reklamních obrazovek všem 230 obchodníkům.
Každý prodejce má 42 palcovou LCD obrazovku v oblasti služeb. Někteří prodejci poté zvolili i další obrazovku ve vstupních prostorách prodejny.


Všechny obrazovky jsou centrálně řízené z ústředí v Milton Keynes a jsou napojené online, tudíž mohou přijímat aktualizace téměř okamžitě.

Úspěch Volkswagen Group UK je pečlivě sledován ústředím Volkswagenu v Německu a tento koncept je nyní zapracován do maloobchodního konceptu celé skupiny. „Je to nové vzrušující médium pro podporu našich prodejců“, řekla Deborah Elson, manažerka vnitřní komunikace pro osobní automobily. „V průběhu příštího roku očekáváme zvýšení počtu obrazovek a další rozvoj multimediálního obsahu“.

Více informací na www.digitalsignagetoday.com