Obrazovky v hotelích – kam jiná média nemohou
Dnes Vám představím síť obrazovek nacházející se v místech, která jsou zapovězená jiným médiím. Foyer 14-ti nejluxusnějších hotelů a kongresových hotelů se čtyřmi či pěti hvězdičkami vedle názvu.
Tento první prostor hotelu, kterým musí projít všichni zákazníci, je zapovězený reklamním médiím. Nenajdete zde ani CLV, ani nástěnné reklamní rámečky. Jediné, co zde můžete využít, jsou právě reklamní obrazovky.
Ptáte se, jak je možné, že právě obrazovky mohou být přítomné a jiná média ne?
Kouzlo těchto obrazovek je ve stojanu se dvěma na výšku položenými LCD panely. Panel vlevo slouží jako informační a orientační plocha pro potřeby hotelu a pravý panel slouží k reklamním účelům.
Jak je to se zákazníky? Jsou dva typy, klient, který je zde ubytovaný a návštěvník, který využívá kongresových služeb:
Ubytovaný klient – je finančně velice dobře zajištěný. Přijel se bavit, vyjednat obchod, zcestovat svět… Tento klient touží po skvělé restauraci, výborné zábavě a možnostech nákupů toho nejlepšího, co lokalita nabízí.
Kongresový návštěvník – přišel zjistit nové informace, uzavřít obchod, vypátrat, jak je na tom konkurence… Teď na chvíli zavřete oči a představte si, jak návštěvník přicházející na konferenci o novém systému CRM, hledá na obrazovce číslo sálu s přednáškou a druhá obrazovka v ten moment nabízí hardwarové IT řešení pro nasazení CRM.
Reklama není pouze o lokalitě a formátu média. Je i o načasování a přesném zásahu v momentu, kdy budoucí zákazník přemýšlí nad tématem a hledá řešení. To je rozdíl mezi jednoduchou propracovanou reklamu.
Detaily sítě obrazovek:
14 hotelů (čtyři a pět hvězdiček)
74 000 příjemců měsíčně
2 x obrazovky na výšku (CLV formát) 80 cm úhlopříčka
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře