Pražský reklamní zázrak – Nuselská obrazovka
Projíždíte-li Nuselským mostem směrem k I.P.Pavlova, nemůžete si nevšimnout velkoplošné reklamní obrazovky na průčelí budovy přímo naproti mostu. Tato obrazovka je opředena mnoha tajemnými příběhy a několika prvenstvími, proto si zaslouží být prvním digitálním reklamním médiem v seriálu českých digitálních médií.
Nuselská LED obrazovka je poměrně neobvyklého formátu 16 x 6 metrů, tedy poměru výšky k šířce 8:3. Vychází tak z rozměrů bigboardů (9,6 x 3,6 metrů). Vlastně jde o první digitální bigboard v České republice.
Obrazovka byla také rozhodně jednou z prvních obrazovek v Praze a zároveň celém Česku. Do nedávna byla i největší českou obrazovkou. Provozovatelé také v propagačních materiálech uváděli, že je největší ve střední Evropě, což je spíše reklamní tah, než realita dneška. Stále však zůstává nejznámější a nejdiskutovanější reklamní obrazovkou na našem území.
Obrazovka byla instalovaná na počátku roku 2004. Za léta svého působení se stala synonymem pro venkovní digitální reklamu v Česku. Proto také ve vysílání vidíme mnoho reklamních spotů známých společností. Příběh dokonce praví, že když měla přijet zahraniční delegace nejmenované společnosti do pražského sídla, společnost nachystala spot na Nuselskou obrazovku a následně vezla delegaci záměrně přes Nuselský most.
Na počátku tohoto roku získala Nuselská obrazovka svého bratříčka naproti mostu Barikádníků – směrem od Proseku na Holešovice. Brácha stejných rozměrů běží na nové technologií.
Nuselská obrazovka je rozhodně na zajímavém místě a jelikož je v Praze zvykem prosazovat reklamní aktivity, které preferují řidiče jakožto hlavní cílovou skupinu, má reklama na této obrazovce své opodstatnění.
Komentáře uzavřeny.
Nejnovější komentáře